Online Secretaresse

Strategisch, Tactisch en Praktisch

Logo Online Secretaresse Brabant
  • Home
  • Vestigingen & vacature▾
    • Eindhoven – Gonny de Wit (& vacature)
  • Kennisbank / blog
  • Webshop
    • Mijn Account
    • afrekenen
    • Winkelwagen
  • VA – Diensten ▾
    • Tarieven
    • Notuleren ▸
      • Tarieven Notuleren
  • Telefoonaanname ▾
    • Tarieven Telefoonservice
  • Contact ▾
    • Over mij
    • Algemene Voorwaarden
    • Disclaimer
    • Privacy
  • Links

VA -Diensten

Secretariële diensten, die hier op kantoor verwerkt kunnen worden, worden online weer ter beschikking gesteld. Al de onderstaande diensten voeren wij graag voor uit, zodat er meer tijd voor de core business is.

Neem gerust contact op om te overleggen op telefoonnummer 040-2982529 of via Skype. Deze lijst wordt continu aangevuld met de laatste stand van zaken/mogelijkheden.

 

Telefoon
  1. De telefoon beantwoorden.
  2. Bellen naar moeilijk bereikbaar mensen / organisaties die veel tijd kosten.
  3. Afspraken maken met klanten dan is het delen van de (Google)agenda erg handig.
Agenda online
  1. Een online agenda /kalender opzetten of adviseren & tutorial sturen.
  2. De urenregistratie opzetten/maken/bijhouden t.b.v. de belasting.
  3. De kilometer registratie opzetten/maken/ bijhouden t.b.v. de belasting.
  4. Kerstkaarten en verjaardagskaarten versturen.
  5. Tijd blokkeren in de agenda voor bepaalde taken (terugbellen etc.)
Visitekaartjes
  1. Visitekaartjes verwerken in Excel / Outlook / contactpersonen / CRM – t.b.v. e-mailmarketing.
  2. Visitekaartjes checken of ondernemers/klanten op LinkedIn/Facebook aanwezig zijn/ bericht sturen namens u om te linken etc.
Geluidsbestanden
  1. De notulen van vergaderingen uitwerken; vragen tijdens een workshop inventariseren etc.
  2. Transcripties uitwerken van een gesprek/webinar /boek etc..
  3. Wav bestanden uitwerken / interview / offerte gesprek / functioneringsgesprek etc.
  4. To do list uitwerken.
Facebook
  1. Vragen of de contactpersonen mail/CRM/LinkedIn ook op facebook zitten (likes verzamelen)
  2. Zakelijke facebook pagina’s aanmaken.
  3. De vrienden feliciteren als ze jarig zijn; bedankje sturen bij het delen van de status of als men een duim geeft.
klanten/ prospects
  1. Een klanten/contact database/CRM opzetten/bijhouden.
  2. De mailinglijst (Mailchimp etc.) opschonen / ontdubbelen.
  3. De mailinglijst  updaten / rubriceren.
  4. Het verkoopproces in kaart brengen met de bijbehorende e-mails in meerdere talen.
  5. De klanten updaten over hun accounts/projecten of nieuwe producten/acties.
  6. Slecht betalende klanten mailen of bellen.
  7. Een enquête voor (nieuwe) klanten maken / versturen / (Referral systeem).
  8. Leads en klanten  opvolgen/afspraken maken (beurs/training).
  9. Klanten testimonials verzamelen; Offertes nabellen.
  10. Dankuwel kaarten versturen.
  11. Klant regelmatig maand een attentie sturen.
  12. Inscannen van belangrijke documenten (handtekening). vb. Akte/Polis.

Evenement

 

  1. Uitnodigingen voor het volgende evenement ontwerpen en laten drukken.
  2. Aanwezigheidsregistratie opzetten.
  3. Niet aanwezigen een mail sturen. No Show factuur sturen.
  4. De volgende evenement coördineren en plannen.
  5. Informatie verzamelen & analyseren uit enquêtes.
  6. Het event evalueren / Evaluatieformulier maken.
  7. De telefoon aannemen tijdens het event.
  8. Locatie zoeken.
  9. Draaiboek maken / bijhouden.
  10. Beurzen zoeken om de product te promoten; info opvragen; inrichten stand.
  11. E-team opstellen/brieven incl. opname apparatuur.

Website

 

  1. De website op taalfouten controleren en bijhouden
  2. Een nieuwsbrief maken voor de business
  3. De nieuwsbrief naar de geselecteerde mailinglijst sturen
  4. De business blog opzetten
  5. Het maken van visuals om de site op te leuken
  6. Geschikte foto’s zoeken
  7. Het schrijven van web pages voor mijn web sites op basis van de research informatie

E-mail

 

  1. De e-mail ordenen/labels/wegfilteren/unsubscribe en de gearchiveerde berichten deleten
  2. Reageren op informatieverzoeken standaard info/folder/vragenlijst versturen
  3. Versturen van mailings samenvoegen van Word en Excel
  4. Standaard e-mail beantwoorden
  5. Spam verwijderen
  6. Handtekening maken met e-mailicoontjes met een actie-element erin bijv. vragen om een like/duim.
Social Media
  1. Nieuwe volgers op twitter – welkom heten
  2. De zakelijke pagina aanmaken (Facebook /Pinterest /Twitter)
  3. Zakelijke tweets/berichten opstellen. Bijvoorbeeld 200 basisberichten.
  4. Concurrenten zoeken / analyseren.
  5. LinkedIn profiel verbeteren / opzetten.
  6. Facebook profiel (info) verbeteren.
  7. Overzicht maken van LinkedIn vragen en plaatsen op LinkedIn.
  8. Onderzoeken welke klanten/prospects/netwerkcontacten LinkedIn gebruiken en uitnodigen. Van welke groepen zijn ze lid en die groepen volgen waar de klanten lid van zijn.
  9. LinkedIn connecties volgen op twitter / Facebook (vriend worden/duim geven).
  10. LinkedIn groep maken / beheren.
Administratie
  1. Standaard offertes maken prospects / leads.
  2. Facturen sturen naar de klanten; Periodiek facturen opzetten.
  3. De dubieuze debiteuren in kaart brengen.
  4. Onkosten bijhouden.
  5. De standaard boekhouding doen in een online programma / Excel.
  6. Verhuizing of andere veranderingen verwerken daar waar nodig.
  7. Bonnen / documenten voor u inscannen, zodat de alle papieren tbv administratie digitaal hebt
  8. Verzorgen van de betalingen.
  9. Checklist maken voor de IB papieren.
  10. Benzinebonnen verwerken in Excel. Nieuwe online mogelijkheden adviseren.
  11. Besparingsvoorstellen opstellen.
  12. De werkprocessen in kaart brengen en optimaliseren.
  13. Afspraak maken voor jaarlijkse controles, verwarming, airco, brandblusser, verzekering.
  14. Actie ondernemen bij incorrecte facturen.
  15. Code / URL’s en paswoorden/wachtwoorden in kaart brengen in een document.

Type- of schrijf werkzaamheden

 

  1. Uitschrijven van de speech, presentaties, rapporten, brieven.
  2. Uitwerken van opdrachten.
  3. Bijhouden van actielijst van vergadering.
  4. Bijhouden van actielijst van uzelf.
  5. Bijhouden van de actielijst van gedelegeerde taken aan de virtuele assistent.
  6. De codes en wachtwoorden verzamelen.
reserveringen / bestellingen
  1. Zakelijke lunch/diner reserveringen maken .
  2. Reis boeken voor de aankomende zakenreis.
  3. Registraties verzorgen van de bedrijf op diverse door u geselecteerd sites.
  4. Afspraken maken met huisarts en tandarts.
  5. Bestellingen en crediteuren controleren
  6. Cadeaus voor de feestdagen uitzoeken en bestellen, dit voor klanten en relaties.
  7. Kantoorartikelen bestellen.
  8. Huisstijl zaken tijdig bestellen.
  9. Foto’s voor commercieel gebruik voorzien van zoekwoorden.
  10. Bloemen of gebak laten bezorgen via online bestelling
Controle
  1. Nakijken en redigeren van de offertes.
  2. Nakijken en redigeren van artikelen/folders.
  3. Nakijken en redigeren van blogs en webpagina’s.
Powerpoint / Prezi presentatie
  1.  PowerPointpresentaties voorbereiden.
  2. Hand-outs maken en versturen van een presentatie of seminar/workshop.
Producten
  1. Nieuw materiaal onderzoeken, bestellen en af laten leveren.
Mindmap / geheugen
  1. De ideeën en gedachten ordenen in een to do lijst
  2. Dat ene idee uitvoeren, waar u zelf nooit tijd voor hebt.
  3. U herinneren aan belangrijke zaken (vergeet nooit meer een verjaardag).
Archief
  1.  Papierwerk verwerken, waar nooit tijd voor is.
  2. Orders maken voor het nieuwe jaar en stickeren.
  3. Inhoudsopgave maken.
Excel
  1. Rapporten en spreadsheets maken van rauwe gegevens.
Concurrenten
  1. De concurrentie onderzoeken volgens de wensen.
Klachten
  1. Behandelen van de klachten van klanten.
  2. Klachten in kaart brengen als management informatie.
Sparring partner
  1. Simpelweg feedback geven over de acties die ondernomen worden, vertellen wat goed gaat en ook de punten doornemen die beter kunnen.
Post
  1. De post laten bezorgen bij de virtueel assistent
  2. de post inscannen
  3. de post naar de juiste afdeling mailen. de post verwerken volgens de instructies
CRM
  1. De CRM vullen met archiefgegevens
  2. De gegevens aanvullen; de documenten inscannen die u digitaal nodig heeft en vervolgens invoegen
Stichting/vereniging
  1. Het secretariaat / backoffice opzetten voor de stichting of vereniging en alle werkzaamheden uitvoeren, die nodig zijn.
  2. Cloud oplossingen zoeken, die handig zijn.

 

Makkelijker ondernemen? Download nu onze direct toepasbare ondernemerstips!

Volg Online Secretaresse Brabant op:

Recente Blog Berichten

  • Een maandag bij Online Secretaresse Brabant?
  • Praktische twitterstips – & video’s over Twitter/Tweeten
  • Heeft een commercieelgesprek of een incassogesprek dezelfde aanpak ?
  • Tips voor zakelijke telefoongesprekken
  • ZZP’ers weinig middelen om een Online Secretaresse in te huren! Lees de oplossing.

Contactgegevens

Online Secretaresse Brabant
De Koppele 203 A
5632 LJ EINDHOVEN

Telefoon: 040 − 2982529
E-mail : info@online-secretaresse-brabant.nl
Skype : online-secretaresse-brabant

KvK nr. : 17197979
IBAN: NL05 RABO 0128 6944 24
BTW-nr. : NL0962.89.739.B01

Andere pagina’s:

  • Algemene Voorwaarden
  • Disclaimer

Copyright © 2021 · Online Secretaresse Brabant · Ondersteund door Biz2Web